Twoje punkty R
Zamknij [X]
Przykładowa wiadomość ...

Temat: Ringier Axel Springer

Jak informuje „Gazeta Polska Codziennie”, Marc Walder, dyrektor generalny niemiecko-szwajcarskiej spółki medialnej Ringier, w wywiadzie dla dziennika „Neue Zuercher Zeitung” powiedział, że „ton wobec mediów spółki znacznie się zaostrzył”, a działania polskich spółek skarbu państwa „generuje spółce straty w milionach euro”. >
- Jeżeli ten milion trafi do „Reduty” to chcemy specjalnie przeznaczyć go na upamiętnienie Rzezi Woli i Ochoty. Będzie to znamienne – jeśli niemieckie wydawnictwo przegra, to pozwoli upamiętnić te ofiary. Choć po części Niemcy będą mogli się zrekompensować – mówił w Telewizji Republika Robert Malicki, członek zarządu Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych, która wytoczyła proces przeciwko Ringier Axel Springer. >
Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych SA zerwała współpracę z „Newsweekiem” i zapowiada złożenie skargi do wydawcy tytułu Ringier Axel Springer i Rady Etyki Mediów. Jak poinformowała PWPW w oświadczeniu, dziennikarz tygodnika Michał Krzymowski zażądał ujawnienia kto z członków zarządu spółki uczestniczy we Mszach świętych. "Podobne praktyki, podejmowane przez dziennikarza, kojarzą się z latami 1944-1989, kiedy to osoby pełniące funkcje publiczne, musiały ukrywać swoje praktyki religijne, chcąc zachować stanowisko i zaufanie reżimowych przełożonych" – czytamy w komunikacie.>
– Ci trzej panowie są beneficjentami III RP, prawdziwymi mandarynami. Kwaśniewski i Wałęsa szczególnie skomercjalizowali urząd prezydenta poprzez różne deale biznesowe – powiedział na antenie Telewizji Republika Marek Król, publicysta "W Sieci". – To, co Pan mówi, to bzdury. Trochę szacunku dla byłych prezydentów – odpowiedział Artur Celiński z "Res Publiki Nowej”.>












Wczytuję dane...